Доброго вечора. Можливо хтось з читачів форума підскаже як діяти у наступній ситуації:
Зацікавив один з лотів “setam”, зареєструвався на сайті і подав заявку на участь в торгах.
Згодом, хотів дізнатися, яка комісія буде стягнута, при оплаті через ПриватБанк (ligpay), але при натисканні «оплатити» банк відразу перерахував кошти на рахунок банку-екваєру, без будь-якого підтвердження, телефонного чи смс (на жаль такої інформації я не знав, а дізнався тільки від спеціаліста приватбанка, який наступного дня, при зверненні, повідомив, цитата: « Платежі через LiqPay на користь Державного підприємства не є ризиковими, додаткове підтвердження, зазвичай, не потребується»).
Після «випадкової» оплати гарантійного внеску через 3хв було звернення в чат ПриватБанку про відміну платежу, але він був проведений. Сформував запит на повернення помилково перерахованих коштів, а також звернувся з електронним листом до «setam» про помилково перерахованні кошти. Відповідь була наступна: “Якщо з якихось причин Ви передумали приймати участь в торгах — не робіть ставки і тоді Вам внесена сума гарантійного внеску повернеться протягом трьох робочих днів після завершення торгів (на реквізити, вказані в особистому кабінеті).”, і я сподівався, що вони повернуться через ligpay разом з комісією (1800грн), торги по лоту було призупиненої кошти було повернуто, але на жаль, повернення було через безготівковий платіж і комісію повернуто не було, тому що, платіж повернули не через ligpay(помилково перераховані кошти), а просте повернення гарантованого внеску.
Звернувся знову до банку емітента, на що, отримав відповідь, що не в змозі повернути комісію, в зв’язку з поверненням коштів не через їх платіжну систему. Рекомендують звертатися до “setam” про ненадану послугу «торги припинено» або до банку екваєра...
Можливо хтось мав таку ситуацію, чи знає як діяти в даній ситуації? Чи є можливість повернути комісію?
Дуже дивна ситуація, при перерахунку коштів дп «setam” не є ризиковим платежем, але якщо воно не є таким, чому відразу не повертають кошти, якщо відбулася помилка... минуло 3хв, після помилкового платежу і звернення про відміну, але кошти повернути не мають можливості!!!
Чому так?