DeD Доброго дня,
Ось відповіді на ваші питання, а також можливий спосіб вирішення вашого питання:
По-перше, зареєструвати придбане майно може лише нотаріус.
Відповідно до п. 8, ч. 2 Розділу 10 Наказа Про затвердження Порядку реалізації арештованого майна від 29.09.2016 № 2831/5 (далі Порядок”) у випадку придбання нерухомого майна документом, що підтверджує виникнення права власності на придбане майно, є свідоцтво про придбання нерухомого майна з прилюдних торгів, яке видається нотаріусом на підставі акта про проведені електронні торги.
Тобто, законодавцем визначено лише нотаріуса як суб’єкта видання такого свідоцтва, що підтверджує виникнення права власності на придбане майно.
По-друге, жодної практики чи роз’яснення по включенню декількох об’єктів в один лот немає.
Можна включати декілька об’єктів в один лот, як комп’ютер, стіл, стілець, а також земельну ділянку та дім на якій він знаходиться. (Но в Вашому випадку це не підходить)
Однак, Організатор (СЕТАМ) здійснює внесення до Системи інформації про арештоване майно (формування лота) та його реалізацію за заявкою відділу державної виконавчої служби або приватного виконавця. Виконавець у строк не пізніше п'яти робочих днів після ознайомлення сторін із результатами визначення вартості чи оцінки арештованого майна готує проект заявки на реалізацію арештованого майна, який містить інформацію, передбачену абзацом третім – шістнадцятим пункту 2 цього розділу. Перевірка змісту заявки на відповідність вимогам законодавства Організатором не здійснюється. За відповідність документів, на підставі яких вноситься інформація до Системи, а також за достовірність інформації, зазначеної у заявці, відповідають посадові особи відділу державної виконавчої служби (приватний виконавець). Виконавець призначає зберігача у порядку, встановленому статтею 58 Закону України «Про виконавче провадження», керуючись принципом забезпечення схоронності та цілісності майна.
Організатор перевіряє повноту заповнення заявки. У разі невідповідності заявки вимогам, передбаченим пунктом 2 Розділу 2 розділу Порядку, Організатор через особистий кабінет відділу державної виконавчої служби (приватного виконавця) повідомляє начальника відділу державної виконавчої служби (приватного виконавця) про необхідність усунення недоліків протягом трьох робочих днів.
Пунктом 3,5 розділу ІІІ Порядку встановлено, що Організатор вносить до Системи інформацію про майно та формує лот торгів (інформаційне повідомлення про електронні торги (торги за фіксованою ціною) на підставі отриманої ним заявки не пізніше ніж на третій робочий день з дати її отримання. Лот вноситься за типом, найменуванням, категорією відповідно до класифікації, яка підтримується Системою, що забезпечує вільний та прямий пошук за відповідними пошуковими критеріями (вид майна, назва, модель, регіон зберігання, стартова ціна, номер виконавчого провадження згідно з автоматизованою системою виконавчого провадження тощо).
Оскільки СЕТАМ, як Організатор, перевіряє інформацію про майно та формує лот, то необхідно звернутися із заявою до ДП Сетам з описом виниклої ситуації, а також з проханням надати інформацію щодо повноти заповнення заявки державним (приватним) виконавцем, а також з питанням чи можна реалізовувати в одному лоті декілька земельних ділянок та будинок. (Це в основному робиться для вашого нотаріуса, щоб мав офіційний документ)
Крім цього, Порядком не встановлено, але з нотаріальної практики вбачається, що можна провести державну реєстрацію по одному свідоцтву трьох об’єктів. (примітка: є контакт досвідченого нотаріуса, який вже робив реєстрації декількох об’єктів по одному свідоцтву, але не в Вашому регіоні. Якщо Вашому нотаріусу буде необхідна думка іншого нотаріуса-спеціаліста, можу надати контакти такого нотаріуса.)