Я не хочу рисковать и вывозить ее со стоянки Сетам. Чтобы забрать машину я должна подписать акт,что притензий у меня нет. А они есть.
"Рога и копыта" на Сетам
Ладно, раз Вы сами разбираетесь в законах, и можете позволить себе поступать как "хотите", то удачи Вам. Только помните, что сюда Вы пришли из-за такого же неправильного решения "я так хочу".
Дело не в том, как Вы хотите, а в том, как нужно. Может быть два разных юридических взгляда на проблему, и оба относительно правильных, но нельзя против юридического совета выдвигать "я так хочу".
Як варіант якщо відмовитеся від судів і усього цього кошмару, замовте розбитий в хлам автомобіль із США з цілими запчастинами для Вашого авто, вийде тисяч 4000 4500, зазор з ринковою ціною повинен бути, щоб не в мінус.
Pavlyshyn
Я не разбираюсь в законах лучше чем Вы, с этим я не спорю. И возможно Вы и правы и нужно отказ с СЦ. НО... я живу в другом городе! Я подпишу акт передачи авто мне,заберу его со стоянки Сетам и покажу хлам в СЦ. а что дальше? на эвакуаторе его 570 км транспортировки оплачивать? Еще в деньги попасть? Или в Киеве бросить?
Відповідно до ч.4 ст.656 ЦК України до договору купівлі-продажу на біржах, конкурсах, аукціонах (публічних торгах), договору купівлі-продажу валютних цінностей і цінних паперів застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено законом про ці види договорів купівлі-продажу або не випливає з їхньої суті.
Відповідно до ч.2 ст. 651 ЦК України договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
А я очень позбавлена. Это не машина, а "недвижимость"