AinaHim
Зазначення вірного рахунку працюватиме для повернення майбутніх гарантійних платежів.
Для повернення вже сплаченого треба відправляти заяву електронкою.

    Прошу повернути гарантійний платіж за лотом № 399705, торги відбулися ще 13.01.2019, учасник № 163.

      gnatencoav статус очікування сплати, повернуть коли буде статус торги відбулися.

        Прошу повернути гарантiйний платiж по лотах № 402448 учасник № 5,№ 402451 учасник 4, №402453 учасник №8, № 402455 учасник №6. Було невiрно вказано рахунок отримувача.

          Статус- торги відбулися, Прошу повернути гарантійний платіж за лотом № 399705, учасник № 163.

            6 днів пізніше

            Статус- торги відбулися, Наполегливо Прошу повернути гарантійний платіж за лотом № 399705, учасник № 163.

              gnatencoav 399705

              А у вас в реквізитах номер банківського рахунку заповнений? В форматі IBAN?

                В реквізитах номер банківського рахунку заповнений В форматі IBAN, статус- торги відбулися, наполегливо, в третій раз, Прошу повернути гарантійний платіж за лотом № 399705, учасник № 163!!!!

                  gnatencoav Не в третий раз на форум писать нужно!
                  напишете заяву на повернення гарантійного внесу ( пишите заявление с указанием реквизитов в стандарте iban- сканируете вместе со своими документами и отправляете на электронку).

                    6 днів пізніше

                    Верните по лоту 385693 гарантитрованый внесок. Участник под номером 6

                      рік пізніше

                      Доброго дня, підкажіть як повернути кошти за лот 464559. Банківські реквізити були введені не правильно (уже виправив).

                        jekadc
                        Маєте написати заяву і відправити її електронкою до СЕТАМу.
                        Форму заяви та додатки до неї запитайте в колл-центрі або у тех.підтримці.

                          Доброго дня, у реквізитах у мене вказана тільки карта, рахунок при реєстрації не вказувала.
                          Після реєстрації зайшла на фінансові реквізити і вказала також реквізити рахунку в форматі IBAN.
                          Мені прийшло повідомлення, що моя заявка прийнята (реквізити поки не з'явилися у мене в особистому квбінеті)
                          Напишіть будь, мені потрібно просто чекати, поки в особистому кабінеті з'являться реквізити ранунку чи ще писати якусь заяву на сетам, чи відправляти документи рахунку?

                            Писати заяву із обгрунтуванням зміни реквізитів і надсилати на е - меіл і через добу ваші реквізити змінять, в заяві можна й паралельно вказати номер лота і прохання повернути гарантійку

                              Skyline а де можна знайти зразок заяви?
                              Рестрація поки що не прив'язана ні до якого лоту.
                              Тобто ніяку гарантійку поки повертати не потрібно.
                              Але для майбутніх торгів, я звичайно хочу мати правильні реквізити для повернення гарантійного внеску в разі програшу на аукціоні.

                                Та у довільній формі ту заяву напишіть на ім'я ДП Сетам вказавши правильні реквізити, якщо в приваті рахунок, можете з Приват24 витяг зробити із реквізитами і додайте. Я після змін реквізитів робив просто, зареєструвався на якесь барахло із внеском 5 грн, не ходив, і як зазвичай на наступну добу чи за дві доби дивився чи повернувся внесок, якщо ні то 5 грн не жалко, і далі виправляємо. Це щоб потім коли внески по декілька тисяч грн не телефонувати на техпідтримку і не писати на форумі, що не повертається і всі у цьому винні, ну звичайно ж крім самого себе.

                                  Skyline дякую, далі ви фоткали заяву і на електонну пошту відправляли сетама?

                                    Саме так. Направляв заяву у форматі pdf, або можете і у JPEG як Вам зручніше.

                                    • Lileka подобається це.
                                    5 днів пізніше

                                    Привіт, всім. Ось наш досвід зміни фінансових реквізитів.
                                    1. Змінила реквізити онлайн, створилася заявка для бухгалтерії, вони її розглядали 1-3 доби. Далі надійшло повідомлення, що реквізити змінені. Ніяких додаткових заяв сетаму не надсилали
                                    2. Після отримання повідомлення в кабітеті, що реквізити змінені, зателефонувала на сетам, сказала, що змінилися реквізити. Вони в ручному режимі повинні повернути внесок протягом доби(принаймні пообіцяли). Після зміни фінансових реквізитів гарантійний внесок в автоматичному режимі буде довго повертатися, тому потрібно телефонувати, називати учасника та номер лоту, і сетам поверне внесок в ручному режимі.

                                    Видно їм набридло заяви ці реєструвати, обробляти і т.д. бо і мене все це було через заяви, щоправда в минулому році

                                    • dem подобається це.