kotser82
Правильно Вам здесь советуют - обратитесь к юристу (адвокату), для разрешения Вашего вопроса. Просто так здесь никто исковые заявления писать не будет.
Кроме меня. 
Для всех у кого проблема с налоговым залогом ниже шаблон письма. Обезличил после клиента. И большое спасибо Ане из Харькова, которая оплатила написание заявления!!!
Можно использовать как базу для иска. Если машина была залогом у банка, нужно добавить один абзац, который акцентирует на этом внимание (в нижеизложенном кейсе небанковский залог). На выделение жирным не смотрите, форум немного поковеркал.
Східне управління Головного управління ДФС у Харківській області
61007, м.Харків, вул.Бекетова, 1
тел.: (0572) 93-00-27;
e-mail: gu.kh@sfs.gov.ua
Заявник:
РНОКПП _________
61047, м. Харків, ______
тел.: _____________
ЗАЯВА
про вилучення запису про податкову заставу з державних реєстрів
Мною, ____________, РНОКПП _______, ..2018 року за ________________ (____________________________________) гривень 00 коп. у системі електронних торгів СЕТАМ, в рамках виконавчого провадження № __, було придбано лот _, а саме автомобіль____________________________, що належав боржнику ____ (Копія протоколу про проведення електронних торгів, а також акта про проведенні електронні торги, додаються).
При зверненні до територіального сервісного центру МВС України, мені було відмовлено в перереєстрації права власності на належна авто у зв’язку з наявністю публічного обтяження №____, тип обтяження «податкова застава», що накладене на підставі акту опису Індустріальної ОДПІ міста Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області.
Листом Східного управління Головного управління ДФС у Харківській області від 22.12.2018 за вих. № ___ мені було повідомлено, що через наявну заборгованість колишнього власника зі сплати податків, зборів та платежів вище зазначений автомобіль знаходиться у податкові заставі та може бути звільнений із податкової застави лише у випадку погашення ТОВ __________ податкового боргу у повному обсязі.
Вважаю, що подібна позиція Східного управління Головного управління ДФС у Харківській області є незаконною і такою, що порушує моє право власності на придбане арештоване майно.
Порядок реалізації майна з електронних торгів затверджено постановою Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку реалізації арештованого майна» від 29.09.2016 № 2831/5 (далі – Порядок).
Відповідно до пунктів 4-7 розділу X Порядку, після повного розрахунку переможця за придбане майно (у тому числі сплати винагороди Організатору) на підставі протоколу про проведення електронних торгів, який надійшов на електронну адресу, державний виконавець протягом п’яти робочих днів складає акт про проведені електронні торги і затверджує його у начальника відділу, якому він безпосередньо підпорядкований.
Начальник відповідного відділу державної виконавчої служби має затвердити акт про проведені електронні торги не пізніше наступного робочого дня після його подання виконавцем.
Затверджений начальником відділу державної виконавчої служби акт державний виконавець видає або надсилає переможцеві електронних торгів не пізніше наступного робочого дня з дня його затвердження. Копія акту надсилається стягувачу, боржнику та через особистий кабінет відділу державної виконавчої служби Організатору.
Не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/надсилання акту про проведені електронні торги переможцю державний виконавець виносить постанову про зняття арешту з реалізованого майна, накладеного органами державної виконавчої служби (крім арешту, накладеного на виконання рішення суду про вжиття заходів для забезпечення позову). Копії постанови державного виконавця про зняття арешту з реалізованого майна надсилаються не пізніше наступного робочого дня після її винесення переможцю та відповідному органу (установі) для зняття арешту.
Згідно з пунктом 8 розділу X Порядку, акт про проведені електронні торги є документом, що підтверджує виникнення права власності на придбане майно, у випадках, передбачених законодавством.
Таким чином, закон від мене не вимагає будь-яких додаткових платежів, у тому числі повного погашення заборгованості колишнього власника для виникнення та реєстрації права власності на реалізоване у примусовому порядку майно.
Відповідно до пункту 88.1. статті 88 Податкового кодексу України (далі за текстом – «ПКУ»), з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов'язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу.
Згідно статті 1 Закону України «Про заставу», застава - це спосіб забезпечення зобов'язань, якщо інше не встановлено законом.
Відповідно до положень статті 20 Закону України «Про заставу», заставодержатель набуває право звернення стягнення на предмет застави в разі, якщо в момент настання терміну виконання зобов'язання, забезпеченого заставою, воно не буде виконано, якщо інше не передбачено законом чи договором.
Як встановлено статтею 18 Закону України «Про заставу», наступні застави вже заставленого майна допускаються в разі, якщо інше не передбачено законом і попередніми договорами застави.
Якщо предметом застави стає майно, яке вже є заставним забезпеченням іншого зобов'язання (боргу), заставне право попереднього заставодержателя (попередніх заставодержателів) зберігає силу.
Вимоги заставодержателя, у якого право застави виникло пізніше, задовольняються з вартості предмета застави після повного забезпечення вимог попередніх заставодержателів, крім випадків, передбачених частиною п'ятою цієї статті.
А частиною 5 статті 18 Закону України «Про заставу», передбачено, що якщо предметом застави є рухоме майно, заставодержатель зареєстрованої застави має переважне право на задоволення вимог із заставленого майна перед заставодержателями незареєстрованих застав та заставодержателями застав, які зареєстровані пізніше. Переважне право заставодержателів одного і того ж майна, що зареєстровані в один і той же день, визначається моментом реєстрації застави. Переважне право у задоволенні вимог із заставленого рухомого майна визначається на підставі моменту реєстрації застави та моменту реєстрації змін щодо предмета застави в частині цих змін.
Пунктом 90.1. статті 90 ПКУ, встановлено, що пріоритет податкової застави щодо пріоритету інших обтяжень (включаючи інші застави) встановлюється відповідно до закону.
Згідно із статтею 38 Закону України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» (далі за текстом – «Закону»), якщо рухоме майно, яке є предметом публічного обтяження, є також предметом інших обтяжень, задоволення прав обтяжувача за публічним обтяженням або особи, на користь якої встановлено публічне обтяження, здійснюється в черговості згідно з пріоритетом публічного обтяження.
Статтею 39 Закону передбачено, що пріоритет публічного обтяження встановлюється з моменту його реєстрації. Зареєстровані публічні обтяження не мають пріоритету над обтяженнями того ж рухомого майна, які були зареєстровані раніше моменту реєстрації публічного обтяження, а також обтяженнями, які мають вищий пріоритет згідно з правилами, встановленими розділом III цього Закону.
Статтею 12 Закону закріплено, що на підставі реєстрації встановлюється пріоритет обтяження, якщо інші підстави для виникнення пріоритету не визначені цим Законом. Задоволення прав чи вимог декількох обтяжувачів, на користь яких встановлено обтяження одного й того ж рухомого майна, здійснюється згідно з пріоритетом, який визначається в порядку, встановленому цим Законом.
Згідно статті 14 Закону, якщо інше не встановлено цим Законом, зареєстроване обтяження має вищий пріоритет над незареєстрованими обтяженнями. Пріоритет зареєстрованих обтяжень визначається у черговості їх реєстрації, за винятками, встановленими цим Законом. Обтяжувачі, які зареєстрували обтяження одного і того ж рухомого майна одночасно, мають рівні права на задоволення своїх вимог.
Статтею 15 Закону встановлено, що обтяжувач (продавець) рухомих речей, які є предметом купівлі-продажу в кредит з відстроченням або розстроченням платежу, набуває пріоритет з моменту реєстрації відповідного обтяження. Такий пріоритет є вищим за інші обтяження майна боржника, встановлені на користь інших обтяжувачів, навіть якщо такі обтяження були зареєстровані раніше.
Як вбачається із відомостей з Державного реєстру обтяжень рухомого майна до вищезазначеного транспортного засобу до накладання податкової застави уже було застосовано інший вид обтяження, а саме арешт рухомого майна, який накладений на підставі постанови про арешт майна та оголошення заборони на його відчуження від 11.12.2013.
Пунктом 4 частини першої статті 28 Закону України «Про заставу» передбачено, що застава припиняється в разі примусового продажу заставленого майна.
Таким чином, усі застави транспортного засобу ________, __ р.в., ДНЗ ____, номер кузова _, сірого кольору, що належав боржнику ТОВ ВП _______ повинні бути припинені з моменту його продажу – а саме з дня складення державним виконавцем акту про проведені електронні торги.
Враховуючи вище викладене та керуючись ст. 90.1 ПКУ, ст.ст. 1, 18, 20 ЗУ «Про заставу», ст. ст. 12, 14, 15, 39 ЗУ «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень»,
ПРОШУ:
1. Вилучити із Державного реєстру обтяжень рухомого майна записи про податкову заставу автомобіля ___________, р.в., ДНЗ ___, номер кузова ____, сірого кольору, що належав ТОВ ВП _____ (ЄДРПОУ __) .
2. Надіслати повідомлення про вилучення записів про податкову заставу за адресою: 61047, м. Харків,_________
3. У випадку не належного розгляду моєї заяви я буду змушена звернутись до вищестоящого органу ДФС з вимогою провести позачергову перевірку компетентності відповідальних за виконання моєї заяви працівників, та до суду з позовом про визнання бездіяльності податкового органу протиправною, зобов’язання вчинити певні дії та стягнення судових витрат і витарт на правову допомогу.
Додатки:
1. Копія акту про торги.
2. Копія витягу з ДРОРМ.
3. Копія паспорту та коду заявника.
18.01.2019 __________________ ПІБ.