Zolotov Я бы с удовольствием обратился к "ускорителю", но такого сейчас нет. Может вашего порекомендуете?

    Лот №258954 уч. 19, Лот №260069 уч. 41 не вернули гарантированый вклады.

      vit74

      Проверяйте реквизиты!

        anabioz
        Реквізити перевірив в персональних даних "Реквізити рахунку для повернення гарантійного внеску.

          Не вернули Г.В., лот 262333 участник 2

            Лот 259253 уч. 2, лот 259260 уч. 8 не вернули гарантированные вклады. По другим лотам с возвратами проблем не было.

              Проверьте пожалуйста почему не вернули гарантийный взнос, лот 252402. Реквизиты правильные, на них уже возвращались деньги.

                Друзі, кожне звернення в цій темі розглядається, якщо я не відповідаю - це не означає що я не бачу. Всім будуть кошти повернені. Якщо проблеми з реквізитами, наші співробітники передзвонять.

                • Forum подобається це.
                • Forum відповіли на це повідомлення.

                  Доброго дня,
                  Приймав участь у торгах:
                  - по лоту 258437 учасник №12
                  - по лоту 258492 учасник №13
                  - по лоту 258482 учасник №14
                  Торги за цими лотами були зупинені 24.01.2018.

                  30.01.2018 на Вашу адресу мною направлено заяви з проханням повернути гарантійні внески за цими лотами, які були Вами отримані 01.02.2018. Наразі гроші не повернуто. Чи можна взнати чому досі не було повернуто гарантійні внески?
                  (у робочий час не завжди можу брати телефон, прохання відписатися тут, на пошту, або через повідомлення СЕТАМ. Якщо так не можна, то прошу дзвонити, може буду на місці)

                    Torgi
                    Ви так переконливо говорили такі дивні для мене речі з транзитними разунками, що мені стало ніяково, що я тут надавам неправдивих порад. Тому вирішив перевірити. Практикою. Зробив два повернення гарантійних внесків через СЕТАМ:
                    - перше на картковий рахунок до зарплатної картки Ощадбанку фізичної особи. Ніяких транзитних рахунків не зазначав, номер картки не зазначав. Вказував лише картковий рахунок 2625...
                    - другий на картковий рахунок ФОПа в Авалі. Також, вказував лише картковий рахунок 2605...
                    Скріни додаю. Обидва платежі (навіть не 2, здається встигло пройти на ці реквізити 3 платежі) повернулися без проблем.

                    Тому проблема не в незазначені номера картки. На мою думку, платежі можуть не заходити, наприклад, через умови обслуговування конкретного рахунку (банк може встановлювати свої обмеження), або через невірне зазначення МФО (наприклад, у Ощадбанку різні регіональні філії мають різні МФО).

                    8 днів пізніше

                    Triarius Доброго дня,
                    Приймав участь у торгах:
                    - по лоту 258437 учасник №12
                    - по лоту 258492 учасник №13
                    - по лоту 258482 учасник №14
                    Торги за цими лотами були зупинені 24.01.2018.

                    30.01.2018 на Вашу адресу мною направлено заяви з проханням повернути гарантійні внески за цими лотами, які були Вами отримані 01.02.2018. Наразі гроші не повернуто. Чи можна взнати чому досі не було повернуто гарантійні внески?
                    (у робочий час не завжди можу брати телефон, прохання відписатися тут, на пошту, або через повідомлення СЕТАМ. Якщо так не можна, то прошу дзвонити, може буду на місці)

                    Доброго дня! Пройшло 8 днів від мого запитання, але зворотнього зв'язку від СЕТАМУ немає. Що робити?

                    • Triarius відповіли на це повідомлення.

                      Forum Сьогодні повідомлю ситуацію.

                        Forum
                        Ми не бачимо від вас письмових заяв про повернення гарантійних внесків. Повідомте яким чином ви їх направляли.

                          Triarius Реєстрований лист Укрпоштою, номер відправлення 5500116846358
                          може легше повторно надіслати заяви?

                            ні. зараз перевіримо.

                              Triarius Знайшли - змішалось з однофамільцем вашим. Наша помилка. Сьогодні - завтра повернемо.

                                Triarius ок, дякую

                                  Доброго дня. У меня були відсутні реквізити для повернення гарантійного внеску по лоту №262931, Учасник 11. Зараз вже додав картку, прошу повернути гарантійний внесок. Дякую.

                                    4 дні пізніше

                                    Triarius Вибачте, але кошти (повернення гарантійного внеску) так і не дойшли.

                                    • Triarius відповіли на це повідомлення.