Lexus777 Так, дійсно, у зв'язку із введенням в Україні режиму воєнного стану - роботу більшості державних реєстрів було змінено. Більшою мірою, ці зміни торкнулися питання доступу до таких реєстрів. Причиною слугували ризики хакерських атак зі сторони російської федерації. Однак, поступово адміністратори державних реєстрів адаптовують їх роботу до умов воєнного стану.
Усі виконавці, в силу закону, повинні оформляти документи виконавчого провадження в Автоматизованій системі виконавчого провадження. Проте, закон передбачає і винятки, та вказує, що у разі тимчасової відсутності доступу до автоматизованої системи допускається виготовлення документів на паперових носіях з подальшим обов’язковим внесенням їх до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня після відновлення її роботи.
Тобто, насправді, виконавці мають можливості виносити документи про зняття арешту та розшуку. Наразі існує лише ускладнення в частині обміну такими документами із компетентними органами (МРЕВ, НАІС і т.д.). До відновлення повного доступу виконавця до АСВП виключення інформації із відповідних баз даних про арешти є можливим в порядку безпосередньої документальної взаємодії, тобто потрібно просто наручно занести постанову про зняття арешту адміністратору бази даних, в які необхідно відкоригувати інформацію про арешт.