rulik111 Так, Ви чатсково праві, а частково ні. Якщо я десь помиляюсь в силу своєї не зовсім освідченності в цьому питанні, я це визнаю, адже я не юрист. Та що там юрист, не кожен суддя правильно розуміє той чи інший закон, тому для цього інсують інші інстанції вище. І поки за весь час я копав інформацію, то вже почав путатись в статтях. Однак, давайте звернемо увагу на один з прикладів десь схожої ситуації, яку розглядав Вищий суд України - https://protocol.ua/ua/shcho_same_zobov_yazani_vstanoviti_sudi_u_vipadku_rishennya_pro_prisudgennya_spivvlasniku_groshovoi_kompensatsii_za_chastku_i_spilnomu_mayni/
Там як мінімум двічі сказано, що рішення суду не повинно обтяжувати інших співвласників на користь одного, адже по Конституції всі люди рівні в правах. Тому на засіданні ці обставини повинні з'ясовуватись.
Так, Ви праві, можливо тут навіть питання більше до приватних виконавців щодо конфіскації самої квартири. Однак хіба я не вправі оскаржити виконавчі дії? Хочу наголосити для тих, які вважають, що в цій справі не було чужих інтересів: ні рішення суду, ні інформацію проведення виконачих проваджень ми не отримували. Так, повістка в суд двічі приходила. І Ви ніяк не критикуєте той факт, що вона приходила на трьох віповідачів в одне місце, ще й туди, де ми не зареєстровані і де фактично проживає один із відповідачів в іншу область, хоча місце нашої реєстрації (де один я живу) прямо напроти цього суду.