Qwerrr Тогда у Вас проблемы. Раз получили акт - торги состоялись. Теперь или отменять через суд, или договариваться с ТСЦ МВС Украины о нанесении дублирующего номера. Только машину туда не везите, а то заберут сразу с смотровой площадки.))
Повреждён вин номер . Невозможно зарегистривпит.
По суду отбить деньги будет сложно. Есть уже практика негативная. Суд (апелляция) говорит что согласно порядка регистрации транспортных средств - наносят новый номер.
Спасибо.
Qwerrr
Крім того, колегія суддів вважає помилковим висновок суду першої інстанції про те, що внаслідок внесення змін до номеру кузова автомобіля, такий відноситься до речей вилучених з цивільного обороту, зважаючи на наступне.
Згідно з ч. 2 ст. 178 ЦК України види об'єктів цивільних прав, перебування яких у цивільному обороті не допускається (об'єкти, вилучені з цивільного обороту), мають бути прямо встановлені у законі.
У той же час, Постанова КМУ від 7 вересня 1998 р. N 1388 (на яку посилається позивач обґрунтовуючи дану обставину) не являється Законом, як прийнятим законодавчим органом нормативно-правовим актом, що має вищу юридичну силу, а тому, не може встановлювати статус конкретного автомобіля, як речі вилученої з цивільного обороту. Встановлення певних обмежень щодо можливості розпоряджатися річчю не відносить таку до речей вилучених з цивільного обороту.
Більше того, згідно з п. 15 Постанови КМУ від 7 вересня 1998 р. N 1388 на самостійно сконструйовані транспортні засоби та на зареєстровані в уповноважених органах МВС транспортні засоби із знищеними ідентифікаційними номерами їх складових частин (кузова, шасі, рами) або на транспортні засоби, ідентифікаційні номери складових частин яких пошкоджені під впливом корозії, знищені (пошкоджені) чи підроблені внаслідок незаконного заволодіння або в разі, коли проведена заміна таких складових частин після дорожньо-транспортної пригоди, наносяться спеціальні індивідуальні номери чи здійснюється дублювання первинних ідентифікаційних номерів складових частин (у разі встановлення відповідності ідентифікаційного номера таким засобам) згідно з вимогами міжнародних і державних стандартів.
У такому разі до реєстраційних документів та Єдиного державного реєстру МВС вносяться в установленому порядку відповідні відмітки.
Тобто, саме в такий спосіб (позасудовий) підлягає захисту порушене право позивача, а не шляхом визнання недійсним прилюдних електронних торгів.
Это не сложно. Запрет отчуждения исполнительных служб снимает исполнитель, который составлял акт о торгах.
Банковский залог снимает банк, путем направления письма в регистрационную службу. Попросите банк снять залог. Какой у Вас банк (дам образец письма)?
На машине у которой был повреждён номер, были аресты. Я их снял ( если не появилось чего-то нового) пока занимался вин номером.
Если всё будет хорошо то через несколько дней поставлю на учёт.
Сейчас заинтересовала машина ( в лоте есть аресты и плюс залог движимого иммущества).
Я так понимаю что машина может быть в залог у банка . А могут бывают другие варианты залога?
Первая машина была Приватовская . Банк со своей стороны сделал все быстро.
Залог обычно банковский.
ОК спасибо.
Qwerrr Доброго дня. Хотів з Вами звязатися та обговорити питання дублювання вінкоду. Мій номер +380979761824. В самого виникла така необхідність.
Pavlyshyn Доброго дня. Хотів з Вами звязатися та обговорити питання дублювання вінкоду. Мій номер +380979761824. В самого виникла така необхідність. Дякую.
anabioz я значит какой-то не правильный адвокат.) Всех набираю, советую и по возможности помогаю. Вон, мотоцикл в розыске Интерпола взялся бесплатно сопровождать.) Может тоже будет "первой ласточкой".
Я розумію, що всі тут поважні люди, а тим більше адвокати, між тим думав, що не буде сильним перевантаженням висловити свою думку. Можливо й тут поспілкуватися.
В мене ситуація наступна. Придбано транспортний засіб без VIN коду. В особливих відмітках технічного паспорту зазначено: "номер кузова знищено кустарно в результаті угону".
В 2005 році авто було викрадено, а після розшуку окрім інших пошкоджень був знищений номер кузова.
Я отримав завірену копію кримінальної справи за даним фактом. У ній зокрема був висновок експерта про неможливість встановлення ідентифікаційного номера через знищення основної та всіх дублюючих табличок.
Вчора експерт "Сантадор" надав висновок аналогічного змісту.
Я зібрав необхідних перелік документів, зазначений на офіційному сайті Головного сервісного центру та звернувся до них із заявою про надання дозволу на дублювання чи присвоєння індивідуального ідентифікаційного номеру.
Просто в декількох розмовах з працівниками ГСЦ один сказав, що матеріалів кримінальної справи достатньо і головне, щоб не було ознак іншого авто, ніж того. що було до викрадення, а інший сказав, щоб потрібно тільки встановлення первинного.
Вважаю на своєму боці наступні факти:
- в матеріалах справи містяться пояснення власника про внізнання свого авто, які стали підставою для повернення авта власнику, що є фактом визнання органами МВС належності даного авто власнику;
- перереєстрація авто на власника з відміткою про знищення кузова. що також свідчить про визнання органами тодішнього МРЕО належності даного авто власнику.
Основний перелік підстав, за якими допускається дублювання первинних і нанесення присвоєних спеціальних індивідуальних ідентифікаційних номерів на транспортні засоби (ТЗ), згідно із п. 15 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 (зі змінами і доповненнями), такий:
ТЗ виробництва СРСР і країн СНД до 2000 р. виготовлення, на яких заводами-виробниками не передбачене нанесення ідентифікаційних номерів на невід’ємних металевих складових частинах кузова (рами, шасі);
ТЗ, самостійно сконструйовані та виготовлені в Україні і не мають ідентифікаційного номера;
ТЗ з ідентифікаційними номерами, втраченими внаслідок значного впливу корозії на поверхню номерної площадки при їх тривалій експлуатації;
ТЗ, повернені правоохоронними органами законному власникові після вилучення з незаконного володіння зі знищеними (видаленими) ідентифікаційними номерами;
ТЗ, які конфісковано на користь держави зі знищеними (видаленими) чи пошкодженими ідентифікаційними номерами;
ТЗ з ідентифікаційними номерами, втраченими внаслідок проведення ремонтно-відновлювальних робіт у законному порядку.
Дублюючий номер – це повторне механічне відтворення (відновлення) на не від’ємних металевих складових частинах кузова (шасі, рами) пошкодженого (знищеного) первинного заводського ідентифікаційного номера транспортного засобу за окремо встановленим МВС України нормативним Порядком.
Дублювання первинного і нанесення спеціальних індивідуальних ідентифікаційних номерів проводяться відповідно до вимог Стандарту МВС України СОУ 78-45-012-2007 і допускаються лише в тому випадку, коли трасологічними, а також іншими доступними для фахівців методами і засобами встановити первинний (заводський) ідентифікаційний номер неможливо, а сліди умисного знищення (пошкодження) знаків ідентифікаційного номера відсутні. Якщо спеціальним дослідженням буде встановлено, що номероносійні деталі досліджуваного безномерного автотранспортного засобу належать іншому автомобілю (нерозмитненому донору тощо), Головний сервісний центр МВС має право відмовити у видачі заявнику Висновку (дозволу) на дублювання первинного чи нанесення присвоєного спеціального індивідуального ідентифікаційного номеру.
Підстави для нанесення дублюючих та спеціальних номерів ДТЗ.
1.1. Звернення власника ТЗ із заявою про пошкодження ідентифікаційного номера (кузова, шасі, рами) внаслідок впливу корозії на поверхню номерної площадки;
1.2. Виявлення співробітниками ТСЦ при проведені реєстраційних операцій пошкоджень ідентифікаційних номерів (кузова, шасі, рами) викликаних впливом корозії на поверхню номерної площадки;
1.3.Повернення знайденого правоохоронними органами ДТЗ власникові після незаконного заволодіння (крадіжки), коли первинний заводський ідентифікаційний номер (кузова, шасі, рами) змінено, пошкоджено або знищено кустарним способом;
З вищевикладеного видно, що головною умовою надання дозволу ГСЦ має буди відсутність підстав вважати, що номероносійні деталі досліджуваного безномерного автотранспортного засобу належать іншому автомобілю (нерозмитненому донору тощо). В моєму випадку такого немає.
Також в зазначеній постанові йдеться мова саме про знищений (як у моєму випадку), а не просто пошкоджений первинний заводський ідентифікаційний номер.
Ну і наявна підстава - повернення автомобіля власнику після викрадення, факти та обставини чого встановлені та викладені в матеріалах кримінальної справи.
RuslanGor так Вы еще глубже меня копнули.)) Когда я хотел восстановить VIN, мне сказали 500 у.е. под ключ, и я отказался. Не разбирался в правовых основаниях для восстановления. Из написанного Вами, согласен с тем, что при перерегистрации авто на доугонного собственника, государственный орган подтвердил тождественность безномерного ТС и угнанного ТС. По этому, сейчас должны Вам нанести именно тот номер, который был до угона. Этот номер есть и в материалах уголовного дела, и в базе СЦ.