Фізична або юридична особа, яка виявила намір придбати лот, зобов’язана зареєструватися на Веб-сайті. З моменту реєстрації, така особа набуває статусу Користувача. Веб-сайт автоматично завершує реєстрацію та надає особі відповідний доступ до інформаційних повідомлень про електронні торги. Після завершення реєстрації на Веб-сайті, Користувач повинен заповнити всі графи закладки «фінансові реквізити», що знаходиться у розділі «профіль» особистого кабінету користувача.
Тепер у учасника є можливість подати заявку на участь в електронних торгах. Заявка на участь в електронних торгах подається виключно щодо обраного лота і не є дозволом для участі в електронних торгах за іншими лотами.
Прийом заявок на участь в електронних торгах починається з моменту розміщення інформаційного повідомлення і закінчується за одну добу до початку електронних торгів. Організатор забезпечує допуск до електронних торгів усіх осіб, які виконали вимоги щодо реєстрації та подачі заявки на участь в електронних торгах, та стосовно яких надійшло підтвердження щодо сплати ними суми гарантійного внеску на рахунок Організатора, не пізніше ніж за одну годину до часу початку торгів, зазначеного в інформаційному повідомленні про електронні торги.
Розмір гарантійного внеску становить 10 (десять) відсотків від початкової вартості лоту. Гарантійний внесок вважається сплаченим із моменту зарахування його на рахунок Організатора.
Після подання Користувачем заявки на участь у електронних торгах, Організатор забезпечує можливість в автоматичному режимі формування рахунку з унікальними реквізитами. Користувач сплачує гарантійний внесок в будь-якій установі банку на підставі сформованого рахунку або безпосередньо на Веб-сайті, за допомогою платіжних систем, якщо функціонал Веб-сайту забезпечує таку можливість. Підтвердження сплати гарантійного внеску надсилається в особистий кабінет Учасника або на його електронну адресу.
Звертаємо Вашу увагу, що учасниками електронних торгів, предметом яких є відступлення права вимоги за кредитними договорами та договорами забезпечення, можуть бути виключно Користувачі, які мають статус фінансової установи відповідно до законодавства України (банки та небанківські фінансові установи), крім кредитних спілок. Такі користувачі зобов'язані підтвердити свій статус фінансової компанії.
Користувач, який виявив бажання придбати право вимоги, зобов’язаний не пізніше як за добу до кінцевого терміну прийняття заявок про участь в електронних торгах подати Організатору копії документів, що підтверджують можливість Користувача бути покупцем такого виду майна, за адресою, вказаною в оголошенні про проведення електронних торгів, або найближчого філіалу Організатора.
Такими документами є:
1) заява на ім'я генерального директора ДП “СЕТАМ” про намір взяти участь у торгах за обраним лотом;
2) статут;
3) наказ та протокол загальних зборів про призначення директора;
4) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
5) свідоцтво про реєстрацію фінансової установи та ліцензія (у випадках, встановлених законодавством) та додатки до них;
6) платіжне доручення про сплату гарантійного внеску.
Вказані документи подаються фінансовими установами, які бажають взяти участь у торгах по відступленню права вимоги, вперше. На наступні торги такими учасниками подається лише заява та платіжне доручення. Повторно документи подаються у тому випадку, якщо мали місце зміни, що зумовили нову редакцію поданих документів.