Учасники, які бажають придбати арештоване майно перш за все повинні зареєструватися на сайті setam.net.ua. Після реєстрації на Веб-сайті користувач повинен заповнити графу «фінансові реквізити», що знаходиться в його особистому кабінеті в розділі «налаштування».
Звертаємо Вашу увагу, що у разі відсутності актуальних та повних реквізитів учасника для повернення йому гарантійного внеску Організатор звільняється від обов'язку з повернення гарантійного внеску.
Після цього в учасника з'являється можливість подати заявку на участь в електронних торгах. Заявка на участь в електронних торгах подається виключно щодо обраного лота і не є дозволом для участі в електронних торгах за іншими лотами. Приймання заявок на участь в електронних торгах починається з моменту розміщення інформаційного повідомлення і закінчується не раніше ніж за одну годину до початку проведення електронних торгів.
Для участі у конкретному аукціоні обов’язково сплачується гарантійний внесок - 5% заявленої на початку торгів ціни (крім реалізації майна за фіксованою ціною). Гарантійний внесок вважається сплаченим з моменту зарахування його на рахунок Організатора. Організатор забезпечує реєстрацію та допуск до електронних торгів усіх учасників, які виконали вимоги щодо реєстрації та стосовно яких надійшло підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора не пізніше ніж за одну годину до дати початку проведення електронних торгів, зазначеної в інформаційному повідомленні про електронні торги.